بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:4
بازديد از اين پست : 251

دو تیم برزیل و اکوادور، صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که سلسائو موفق شد با تک گل ویلیان، 1-0 حریف خود را شکست دهد.

 

بارسا نیوز

دومین حضور دونگا روی نیمکت سلسائو با دو پیروزی و دو کلین شیت همراه بوده است. برزیل مقابل کلمبیا نیز 1-0 پیروز شد. سلسائو نسبت به بازی گذشته، دو تغییر در ترکیب خود می‌دید. مایکون از اردوی تیم اخراج شده بود و داوید لوئیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نبود.

تمرینات روز دوشنبه برزیل، روی ضربات کرنر و ایستگاهی بود و گل بازی دیروز نیز از یک ضربه آزاد به ثمر رسید و دونگا از این بابت بسیار خوشحال خواهد بود. پس از گل برزیل، اکوادور حملات خود را شروع کرد و موقعیت های خوبی هم داشت ولی موفق به گلزنی نشد. همچنین نیمار نیز یک موقعیت بسیار خوب را به تیرک دروازه کوبید. نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم دونگا 5 تغییر در تیمش ایجاد کرد و به جوان‌تر ها بازی داد. برزیل در دقیقه 80 نیز یک موقعیت عالی دیگر داشت که مدافعان اکوادور در محوطه جریمه روی نیمار خطا کردند ولی داور، به اشتباه ضربه آزاد اعلام کرد. این دو پیروزی مسلما از لحاظ روحی روانی، پس از دو شکست سنگین مقابل آلمان و هلند به برزیل و هوادارانش کمک زیادی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »